dissabte, 26 de maig del 2007

UNA EXPERIÈNCIA MARAVILLOSA

He fet aquest weblog perquè ha sigut una mena de projecte que m'ha il·lusionat des del seu començament fins ara. Començar va ser divertit, no sabia com ficar cada cosa al seu lloc, el color de la lletra no savia com es canviava, no sabia ficar imatges... però al cap i a la fi ho vaig descobrir tot indagant pel meu compte a l'ordinador, i ara sóc tota una experta!

He gaudit molt amb aquesta nova experiència que m'ha obert una porta molt ampla i és la de la diversitat. Diversitat de continguts a la xarxa, de possibilitats al weblog, però sobre tot diversitat de persones, diversitat de recursos que permeten, cada vegada més, que les persones amb qualsevol tipus de discapacitat puguen accedir a les Noves Tecnologies, i no solament això, sinò que el seu desenvolupament siga més enriquidor i motivador amb aquestes noves eines.


En definitiva, la realització d'aquest blog, però sobre tot el tema tractat, m'han donat altra visió de l'educació, de les Noves Tecnologies i de la societat en conjunt, que d'ara en davant aprofitaré en les meves incursions com a futura mestra.


Moltes gràcies a tota la gent que ha participat al blog fent aportacions o suggeriments, i també a aquelles que han plantejat els seus dubtes, perquè m'han ajudat a millorar aquest blog.